Kecskemért? - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://kecskemert.blog.hu/2017/11/17/fanyalgas_es_hip-hip-hurra_helyett_az_smp-gyaravato_margojara/full_commentlist/1#c36725372
Válasz erre: Fanyalgás és hip-hip-hurrá helyett – Az SMP-gyáravató margójára
2019-02-11T21:57:18+01:00
2019-02-11T21:57:18+01:00
zeki2012
http://blog.hu/user/880097
Gigantikus emberhiány, béremelések, felszökő ingatlan és albérlet árak. Magas fluktuáció, miközben a cégek kezét megköti a külföldi anyacég. Rosszabb gépekre kevesebb ember jut kevesebb bérért. Nyugaton nincsenek így agyonszipolyozva az alkalmazottak. De amíg erős szakszervezetekkel ki nem harcoljuk magunknak, addig a nyugati nagy ívben szarik ránk. Csak termeljen a biorobot az ottani leselejtezett gépeken.
https://kecskemert.blog.hu/2018/06/20/mit_gondolsz_a_kecskemeti_lakhatasi_helyzetrol/full_commentlist/1#c35403631
Válasz erre: Miért emelik a lakbéreket?
2018-06-21T10:52:55+02:00
2018-06-21T10:52:55+02:00
Lusuka
http://blog.hu/user/1366132
Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: <a rel="nofollow" href="http://www.internetespenzkereses.info/">www.internetespenzkereses.info/</a>
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35060856
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-19T11:26:58+02:00
2018-04-19T11:26:58+02:00
segítekegykicsit
http://blog.hu/user/1351036
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050686" class="reply_nick_493155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050686 );">@$pi$</a>: <br />
"Miket beszélsz ember?! A csávó "tipikusan" kilobites internet elérésről beszélt én pedig bizonyítékot hoztam arra, hogy ez marhaság. Ennyi. Politika? Milyen politika? "<br />
<br />
A pártpreferenciád következménye, hogy egy felmérésekkel alátámasztott tényt próbálsz cáfolni.<br />
Véleményem szerint nem néztél utána a közéleti,politikai tájékozódás forrásainak Magyarországon. Ellenben én megtettem.<br />
Link: <a rel="nofollow" href="http://mertek.eu/sites/default/files/reports/hirfogyasztas2016_0.pdf">mertek.eu/sites/default/files/reports/hirfogyasztas2016_0.pdf</a><br />
Érvelni nem lenne szabad ugyan anélkül, hogy alá tudnám támasztani, de az én álláspontom szerint, 2-3 év alatt nem növekedhetett olyan kiugróan, hogy az alapfeltételezés, miszerint többen tájékozódnak tévéből, ne lenne igaz.<br />
<br />
A felmérésből tisztán látszik, hogy nem a közszolgálati adók propaganda gépezetté válása jelenti a nagyobb problémát, hanem a második legnagyobb kereskedelmi csatorna kormány szócsővé tétele okoz főként gondot.<br />
És ne hasonlítsuk össze kérem a két fő kereskedelmi csatornát, mert az egyik alkalmanként, közül a Fideszről vagy Fidesz közeli emberekről olyan hírt ami kínos, esetleg nem bizonyítható, a másik meg 7/24 tolja pofátlanul propagandát és bizonyos esetekben egyértelmű álhíreket.<br />
<br />
Mondom mindezt úgy, hogy nem vagyok elkötelezett egyik párt felé sem. <br />
Egyik sem tud olyan perspektívát nyújtani jelenleg ami kielégíteni az én igényeimet.<br />
A jelenlegivel se lenne problémám, attól függetlenül, hogy nem értek egyet velük egyes dolgokban. De azt vérlázítónak tartom, hogy a nepotizmust soha senki nem űzte magasabb szinten és már nem is titkolják. Az emberek konkrét átverését és az a gyűlöletkeltést elítélem (mert máshogy is el lehetne érni azokat a célokat amire ezeket az eszközöket alkalmazzák). A hatalom vágy oly szintű eluralkodását amely létrehozta, hogy a korrupció körbelengje az egész magyar közéletet szintén nem tolerálom. Nem megyek tovább csak letudom egy satöbbivel.<br />
Mindezek ellenére egyet tudok érteni a kormány egyes döntéseivel és elveivel kül és belpolitikai téren is.<br />
<br />
Konklúzió(ha esetleg nem esett volna): nem örülök , hogy jelenleg a Fidesz van kormányon és részben visszataszítónak tartom amit felépítettek, de a jelenlegi ellenzéki pártok közül se örülnék jobban senkinek.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35059844
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-19T07:57:48+02:00
2018-04-19T07:57:48+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35059746" class="reply_nick_1316263" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35059746 );">@maxval bircaman szeredőci szürke proletár</a>: a nép bőgatyás bunkókból áll akik nem tudják értékelni az áldást amit a posztolóhoz hasonló felsőbbrendűek képében kaptak
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35059758
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-19T07:21:29+02:00
2018-04-19T07:21:29+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35059558" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35059558 );">@ételizésítő</a>: persze cicus
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35059746
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-19T07:08:57+02:00
2018-04-19T07:08:57+02:00
maxval bircaman szeredőci szürke proletár
http://blog.hu/user/1316263
Olyan választási rendszer nemigen van a világon, melyben a 20 % alatti Soros Párt képes nyerni.<br />
<br />
Legyetek népszerűbbek, ennyi az egész. S ne másokat hibáztassataok, hogy a nép nem vevő elnyomó, kizsákmányoló programotokra.<br />
<br />
Pont.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35059558
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-19T02:06:35+02:00
2018-04-19T02:06:35+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35057692" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057692 );">@eßemfaßom meg áll</a>: <br />
Angliáról fingod sincs, seggfejke.<br />
<br />
Ott a mostani egyéni választási eredménnyel igen szűk többsége lenne a nyertesnek.<br />
Ha hülye vagy hozzá, legalább ne irkálj róla. A te agyadban láthatólag még az az egy bit is működéképtelen, csak Fidesz-seggnyalásra vagy alkalmas.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35059392
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-19T00:03:45+02:00
2018-04-19T00:03:45+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35059234" class="reply_nick_197553" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35059234 );">@ember100</a>: csak egy ajvékoló gágogást hallok az irányodból, kiskukac
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35059388
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-19T00:02:39+02:00
2018-04-19T00:02:39+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35059316" class="reply_nick_1117506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35059316 );">@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll</a>: juj de cuki vagy, csak az a gáz, hogy az idézeted nem gyerekekről szól, hanem rólad. A “kilencéves kis kancákról” te értekeztél, ahogy arról is, hogy nem bízol magadban, ezért inkább nem furikàzod haza az ismerőseid kölkeit. Tudom, már megbántad az őszinteségedet, mert nem olyan menő a szöveged itt, mint a retkes haverjaid közt. Én nem tagadom le amit írtam: kúrnálak szívesen, de csak büntiből és műfasszal, te degenerált göthös patkány
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35059316
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T23:42:29+02:00
2018-04-18T23:42:29+02:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057534" class="reply_nick_197553" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057534 );">@ember100</a>: Így csalogatja magához az óvodásokat a pedofilja. Vigyázz, mindjárt neked is ajánlatot tesz! Beteges szexfüggő, főképp a gyerekekre gerjed.<br />
<br />
"Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21<br />
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.<br />
Válasz erre <br />
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54<br />
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35059234
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T23:22:06+02:00
2018-04-18T23:22:06+02:00
ember100
http://blog.hu/user/197553
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35058878" class="reply_nick_1330838" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35058878 );">@VáradiJános</a>: <br />
Helló !<br />
<br />
Isten király lehetsz az oviban :)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35058942
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T22:31:43+02:00
2018-04-18T22:31:43+02:00
Kec5kemert
http://blog.hu/user/1298072
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35058146" class="reply_nick_538400" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35058146 );">@nick papagiorgo</a>: A cikk arról szól, hogy pl. a német-portugál meccsen ne legyen se német, se portugál bíró, mert úgy fair, és úgy látszik a két csapat között a valódi teljesítménybeli különbség.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35058878
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T22:23:24+02:00
2018-04-18T22:23:24+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057534" class="reply_nick_197553" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057534 );">@ember100</a>: gágágá
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35058418
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T21:12:00+02:00
2018-04-18T21:12:00+02:00
Hungarian Geographic
http://blog.hu/user/782255
:D :D :D te nem kecske, hanem birka vagy! Hány éves vagy? Legálisan szívhatod már a szofit a kannás borod mellé!?
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35058146
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T20:15:19+02:00
2018-04-18T20:15:19+02:00
nick papagiorgo
http://blog.hu/user/538400
Jézusom, még mindig itt tartunk?<br />
<br />
Legközelebb, ha foci VB vagy EB lesz, eljutunk oda, eleve meg kellene óvni az egészet, mert "nem fair", hogy olyan csapatokkal szemben kell játszani mint mondjuk Németország vagy Portugália. <br />
Mégiscsak tisztességtelen, hogy ezek a nagy országok ki tudnak termelni egy csomó tökjó focistát, sokkal több pénz jut utánpótlás-nevelésre stb. stb. Ezekkel mi, meg egy csomó kis ország nem versenyezhetünk. <br />
Az lenne a fair, ha eleve ilyen 1-0-ról vagy még inkább 2-0-ról indulnánk velünk szemben :))))))) ha nem így van, akkor meg nem volt fair a meccs, eleve vesztes helyzetből indultunk, elnyomtak minket, esélyünk se volt, stb. stb :))))))
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35058108
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T20:09:48+02:00
2018-04-18T20:09:48+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35057972" class="reply_nick_1351036" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057972 );">@segítekegykicsit</a>: "Ne haragudj, nem tudtam, hogy az index blogon ilyen hierarchikus körülmények uralkodnak."<br />
<br />
Nem uralkodnak, de ha választások környékén megjelenik egy frissenregisztrált észosztó harcinick azt könnyű frissen regisztrált választási harcinicknek nézni. <br />
<br />
"( ne keverjük a Mbiet a Mb-al)"<br />
<br />
Nem keverjük. Olyan nincs, hogy "Mbiet", ha esetleg Mbit-re gondoltál annak az Mb a jele, ahogy irtam, a megabájt amire gondolhattál a ragzásod alapján az nem Mb hanem MB<br />
<br />
Köszönjük a segítséget.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35058070
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T20:03:33+02:00
2018-04-18T20:03:33+02:00
ember100
http://blog.hu/user/197553
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057824" class="reply_nick_1345720" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057824 );">@aquaticus</a>: <br />
Helló !<br />
<br />
Talán hogy nézik egymás kezét hogy SENKI NE tudja szétlopni az országok meglopni az embereket minket.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35057972
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T19:47:38+02:00
2018-04-18T19:47:38+02:00
segítekegykicsit
http://blog.hu/user/1351036
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35057728" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057728 );">@eßemfaßom meg áll</a>: <br />
<br />
Ne haragudj, nem tudtam, hogy az index blogon ilyen hierarchikus körülmények uralkodnak. Tehát aki nem rendelkezik legalább 10000+ hozzászólással és 10-20 blog bejegyzéssel annak a szava mit sem számít a nagy kutyák között. Értelek.<br />
<br />
Az, hogy mit kínálnak sajnos gyakran nem fedi a valóságot. Tapasztalatból beszélek, ugyanis pont egy ilyen településen élek.<br />
Fent van az internetszolgáltató weblapján, hogy 1 000 Mbit/s ( ne keverjük a Mbiet a Mb-al) de eközben hosszas egyeztetés után kiderül, hogy egyáltalán nem lehetséges sőt 10 Mbit/s a maximum amit biztosítani tudnak 1 Mbit/s garantálása mellett. <br />
És nincs jobb lehetőség pedig több szolgáltató is hirdeti magát az általad is említett paraméterekkel.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057860
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T19:28:12+02:00
2018-04-18T19:28:12+02:00
Európai téridő
http://blog.hu/user/898703
Hogy is mondják ámerikánusul? Bullshit.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057824
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T19:20:25+02:00
2018-04-18T19:20:25+02:00
aquaticus
http://blog.hu/user/1345720
Aztán mi a bánatos nyavalyát várhattunk volna az ellenzéktől? Káoszt, aminek a végén Gyurcsány Ferenc maga alá gyűrte volna a többi szerencsétlent... A Kánaánt meg már ismerjük...
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35057808
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T19:17:01+02:00
2018-04-18T19:17:01+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049980" class="reply_nick_243162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049980 );">@John Doe3</a>: <br />
"Mesélek: kivonat egy szolgáltató ajánlatából, Krasznokvajda faluban:<br />
<br />
Kínált sebesség<br />
10,00 / 0,50 Mbit/s<br />
<br />
Garantált sebesség<br />
1,00 / 0,20 Mbit/s<br />
<br />
További szép napot! "<br />
<br />
Köszönjük<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.telenet.hu/internet-krasznokvajda.html">www.telenet.hu/internet-krasznokvajda.html</a><br />
<br />
Drávanet ADSL 30Mb/5Mb<br />
Telekom 1Gb/200Mb
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35057728
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T19:00:50+02:00
2018-04-18T19:00:50+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049862" class="reply_nick_1351036" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049862 );">@segítekegykicsit</a>: <br />
<br />
segítekegykicsit<br />
<br />
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.<br />
2018.04.16. óta tag.Köszönjük a segítséget
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35057724
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T18:59:25+02:00
2018-04-18T18:59:25+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051354" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051354 );">@ételizésítő</a>: <br />
"Hazudik a kurva anyád."<br />
"... az eggyel korábbi...."<br />
"faszkalap."<br />
"elmebeteg fideszesek"<br />
"seggfej"<br />
"baromka"<br />
"seggfejkém"<br />
<br />
"Ez rólad mindent elmond."
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35057692
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T18:52:27+02:00
2018-04-18T18:52:27+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: "De olyan tényleg sehol a világon nincs, hogy a győztest kompenzálnák."<br />
<br />
Görögországban úgy indul a parlamenti helyek elosztása, hogy a győztes kap 50 mandátumot és csak ezután kezdik osztogatni a helyeket a szavazatok száma alapján. Angliába nincs mit kompenzálni mert a győztes alapból mindent visz. <br />
<br />
Szóval a világ nem olyan fekete-fehér mint amilyennek az agyad az 1 billegő bitjén ábrázolni tudja.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35057662
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T18:48:24+02:00
2018-04-18T18:48:24+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: "Ja. Viszont a 12 csatornából ez az egyetlen, ami nem Fidesz-tévé." Viszont azt nézik is nem csak ha sport megy rajta.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057572
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T18:33:39+02:00
2018-04-18T18:33:39+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
"Ugyanis ha a többség kizárólag igazságos döntéseket tud hozni, akkor például teljesen „igazságosan" leszalámizhatja magát egy társadalom úgy, hogy a pillanatnyi többség minden nap kivégezteti a pillanatnyi kisebbséget, amíg ad absurdum két ember nem marad."<br />
<br />
Azért van az, hogy a jogrend meg sem említi azt, hogy "igazságos". Mindenkinek mást diktál az igazságérzete és minden elképzelés mellé számtalan érvet is fel lehet sorolni, azért aztán komoly ember nem hivatkozik arra, hogy "igazságos". Csak gyerekek érvelnek azzal, hogy valami "igazságos".<br />
<br />
Ha mindenki ugyanannyi adót fizet, mondjuk 50 000 forintot havonta, az nyilván igazságos. Ha valaki a fizetésének ugyanakkora százalékát fizeti be adóként, az kevésbé igazságos, de igazából valamennyire igazságos, hisz arányos. Ha a gazdagabbaknak magasabb az adókulcsa az nem arányos, de még így is több marad nekik, valamennyire megint igazságos. Három megoldás, mindegyik "igazságos", az egyik az egyik embernek tetszik, a másik a másiknak. <br />
<br />
Nincs olyan, hogy csak egy igazságos megoldás létezik ezért meg tudunk egyezni, az "igazságos megoldás" keresése megoldást nyújtott. <br />
<br />
Nincs értelme arról beszélni, hogy "a többség igazságos döntést tud hozni", az "igazságos döntés" társadalomszervező erőként nonszensz. Erkölcsös döntéseket lehet hozni, döntéseket, amelyek a szenvedést, nélkülözést minimalizálják, az életminőséget maximalizálják. Az általad felhozott "kivégezteti" példa nem erkölcsös, mert nyilván van döntés, ami kevesebb szenvedést okoz.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057534
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T18:27:07+02:00
2018-04-18T18:27:07+02:00
ember100
http://blog.hu/user/197553
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057322" class="reply_nick_1330838" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057322 );">@VáradiJános</a>: <br />
Helló !<br />
<br />
Mi ez itt kérem az ovi alsó csoport ?????
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057528
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T18:26:24+02:00
2018-04-18T18:26:24+02:00
ember100
http://blog.hu/user/197553
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057220" class="reply_nick_1321217" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057220 );">@Rettegek mert ballib vagyok</a>: <br />
Helló !<br />
<br />
Ne izgulj igazam van :)<br />
RTL , ATV ... ezek réteg csatornák , a TELJES központosítás mint rákosi idejében NA ez van most a királyi Tv rádió és még az újságok is a pénztáros érdekeltségében vannak .<br />
Csak egy gyors példa Metró újság simlicska a G nap után ellehetetlenítés aztán jött a lokál vagy mi és még sorolhatnám.<br />
A lejáratás a fityesz fegyvere pl. Vona , Momentum ....<br />
A migrációra van más megoldás mint a gettóba zárás , a kerítés úgy is maradt volna minden párt szerint .<br />
Néha szét is kellene nézni és gondolkozni :)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057496
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T18:21:56+02:00
2018-04-18T18:21:56+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
"A csalás nem azt jelenti, hogy választási csalásra adott volna utasítást Orbán Viktor – bár ki tudja? –, ennél kicsit bonyolultabb a helyzet. A dolog lényege az, hogy a választás nem volt igazságos."<br />
<br />
A magyar "csalás" szó nem azt jelenti, hogy "nem igazságos". A csalás azt jelenti, hogy valakit tévedésbe ejteni. Ha például ellopja valaki a pénzemet és én azt megtévesztéssel visszaszerzem az csalás, mégsem "igazságtalan". <br />
<br />
Elég fura, hogy valaki egy ilyen hosszú cikket ír a "csalás" és az "igazságtalan" szavakra építve, közben pedig nincs tisztában a szavak jelentésével. :(
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057432
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T18:06:31+02:00
2018-04-18T18:06:31+02:00
paráznabillegető
http://blog.hu/user/20224
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057322" class="reply_nick_1330838" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057322 );">@VáradiJános</a>: gágágá, hihihi! :D
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057322
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T17:39:41+02:00
2018-04-18T17:39:41+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057172" class="reply_nick_197553" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057172 );">@ember100</a>: gágágá brühühü
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057220
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T17:18:04+02:00
2018-04-18T17:18:04+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35057172" class="reply_nick_197553" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35057172 );">@ember100</a>: <br />
<br />
Nem mondassz igazat. <br />
A baloldali hírhamisító műhelyek, RTL, Atv, HírTV, foghatóak vidéken is, Index, 444, Hvg jön a neten ott is.<br />
Csak nem hisznek nekik, jó okkal. <br />
Mert hazudnak, és mert letagadnak nyilvánvaló problémákat (migráció). <br />
Mert mindenkit, aki mást gondol lejáratják.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057196
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T17:14:37+02:00
2018-04-18T17:14:37+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
Számomra Gyurcsányék jelentették a demokrácia mély pontját és jelentik ma is.<br />
<br />
Ők verettek ellenzéki tüntetőket, ünneplőket, beazonosíthatatlan rendőrökkel, ők foglalták el elsőként az MNB-t, KSH-t, és más intézményeket, hogy saját embereket ültessenek be.<br />
<br />
És hidd el sokan gondoljuk így. <br />
Nem véletlen hogy ma is az MSZP és a DK a legelutasítottabb politikai formáció !<br />
<br />
A másik ami nem tetszik, hogy a Fidesz szavazókat szapulod, és lenézed, megveted.<br />
Meglehetősen rossz kezdet az árkok betemetését illetően nem gondolod ?<br />
<br />
Vagy ami még röhejesebb opció, hogy így akarod meggyőzni őket ?<br />
<br />
Egyáltalán miről és miért akarsz meggyőzni bárkit ?<br />
Számodra nem elfogadható, hogy vannak akik a migráció okozta problémát súlyosnak <br />
vélik ? <br />
Neked tetszik az ha letagadják a létezését is ennek ?<br />
Nem lehet hogy csak meghallgatni és elfogadni kéne a másikat ?<br />
Tudod.. Liberálisan, elfogadóan.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057172
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T17:09:33+02:00
2018-04-18T17:09:33+02:00
ember100
http://blog.hu/user/197553
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35056958" class="reply_nick_1216598" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35056958 );">@zokogjatok</a>: <br />
Helló !<br />
<br />
Igazad is lehetne de sajnos nincs !<br />
A baloldal de inkább nevezzük ellenzéknek nincs elszállva és amennyire lehet ott van vidéken is.<br />
Vidéken szinte csak a közmédiát látják hallják , ment el pesttől 50 km re és csak a királyi csatornákat hallod látod.<br />
A választáshoz mint mindenhez PÉNZ kell ami a fityesznek-államnak van bőven. MTV 4 év min. 320.000.000.000 Ft csak hogy lásd.<br />
Ja felújítottak óvodát , iskolát , térkövezés DE milyen áron 10 % önerő 90 EU támogatás és 2-3 szorosan túlárazva a cimbiknek.<br />
Meg kellene kérdezni a vidékieket mit szeretnének fityeszt 1-1 óvoda stb. felújítva vagy bárkit az ellenzékból 2-4 felújítással ? <br />
De ehhez pénz kellene ami a mostani ellenzéknek nincs.<br />
A fityesz akkora tőkével pl. pénztáros , kaszinós , ledes. ....és persze az állam támogatásával hogy senkinek esélye sincs nyerni egy választáson .<br />
EZ VAN !
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057142
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T17:04:23+02:00
2018-04-18T17:04:23+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35056958" class="reply_nick_1216598" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35056958 );">@zokogjatok</a>: pontosan.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35057100
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T16:55:58+02:00
2018-04-18T16:55:58+02:00
Tynorh
http://blog.hu/user/1305485
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast?full_commentlist=1#c35056958" class="reply_nick_1216598" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35056958 );">@zokogjatok</a>: teljesen egyetértek veled
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35056958
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T16:27:14+02:00
2018-04-18T16:27:14+02:00
zokogjatok
http://blog.hu/user/1216598
"Törj ki a téged körülvevő véleménybuborékból! Hallgasd meg mások álláspontját, vitatkozz a másképp gondolkodókkal"<br />
<br />
ok :D <br />
<br />
Szerintem könnyű a csalásra kenni azt, hogy a ballib brutálisan el van szakadva az emberek mindennapjaitól és problémáitól, és az egyetlen dolog ami összetartja őket az az orbánfóbia. Ez a vereségük oka, nem a "rendszer" meg a "média". 2002-ben a Fidesznek kb. 0 médiája volt, egy visszafogott Magyar Nemzet meg egy réteglap Demokrata, ennyi. Ehhez képest a baloldalnak ott van most az rtl, hírtévé, hvg, index így kapásból.<br />
<br />
Az is visszás hogy eddig mindig azon ment a nyígás hogy a közmédiát senki nem nézi, "mi ez a szar má", és választás után kiderült, hogy jé milliók egyetlen, mindent befolyásoló és eldöntő hírforrása.<br />
<br />
A "paraszt" az nem azért szavaz a fideszre mert agymosta a fideszmédia, hanem mert a fidesz felújíttatta az óvodát, míg a ballibtól meg megkapta hogy ha megvédi a tulajdonát akkor rasszista.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/18/a_fidesz_csalassal_nyerte_meg_a_valasztast/full_commentlist/1#c35056840
Válasz erre: A Fidesz csalással nyerte meg a választást?
2018-04-18T16:07:14+02:00
2018-04-18T16:07:14+02:00
TPK
http://blog.hu/user/872644
Jó írás.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35054024
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-18T08:07:55+02:00
2018-04-18T08:07:55+02:00
heizer
http://blog.hu/user/35986
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: Szigorúan nézve a hollandoké sem az, hiszen senki sem tud a parlamentbe beültetni pl. 22, 48715 %-nyi képviselőt. De egyébként igen, köüzelítenek hozzá, ahogy a németek is, én csak azt mondom, hogy ennek értelme nem feltétlenül van.<br />
<br />
Ugye két szempont áll itt egymással szemben: az arányos képviselet és a kormányozhatóság feltétele. Látható, hogy az arányos képviselet esetén a döntéshozatalra gyakorolt hatás torzul és aránytalanná válik, a kormányozhatóság előtérbe helyezése esetén pedig az arányos képviselet torzul.<br />
<br />
Én azt mondom a kormányozhatóság, a döntéshozatal megtartásának képessége fontosabb, mint az arányos képviselet. A győzteskompenzációnak azért is van értelme szerintem, mert lehetővé teszi, hogy aki a legerősebb, az ne kerüljön olyan helyzetbe, hogy egy kisebbség aránytalan mértékben szóljon bele a döntéshozatalba.<br />
<br />
Ráadásul a győzteskompenzáció a felelősség vállalása szempontjából is fontos: akinek 50 %+1 (pláne 2/3) képviselői aránya van, az nem mutogathat másra, ha szarul mennek a dolgok.<br />
<br />
Egyébként a győzteskompenzációhoz is kellene fék: ez pedig szerintem abszolút reálisan úgy lehetne megoldani, ha négy helyett három évente volna választás. Amúgy is permanens kampány van gyakorlatilag 2002 óta, nyugodtan sűríthetjük a balfék politikusok elzavarásának lehetőségét.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35053008
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T21:39:07+02:00
2018-04-17T21:39:07+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051476" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051476 );">@ételizésítő</a>: <br />
<br />
Monodm hogy hazudsz. Nézzük a mai napot:<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.hirado.hu/belfold/belpolitika/cikk/2018/04/17/kovacs-laszlo-karacsony-nelkul-kiestek-volna-a-szocialistak-a-parlamentbol">www.hirado.hu/belfold/belpolitika/cikk/2018/04/17/kovacs-laszlo-karacsony-nelkul-kiestek-volna-a-szocialistak-a-parlamentbol</a><br />
<br />
Kovács László a Ma Reggelben
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35052200
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T19:25:46+02:00
2018-04-17T19:25:46+02:00
jajdehülyevagyok
http://blog.hu/user/559930
Tényleg kikapott a Fidesz, egyértelmű, hogy kisebbségbe került. :D<br />
Szánalmas ez a bűvészkedés.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35052088
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T19:03:52+02:00
2018-04-17T19:03:52+02:00
PirateB
http://blog.hu/user/1199183
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050112" class="reply_nick_1351036" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050112 );">@segítekegykicsit</a>: Alapvetően igen. Én arra szavazok, aki az én értékrendemnek megfelel. Természetesen itt nem arra gondolok, hogy egyetértek az aktuál kormányok mutyi ügyeivel.Figyelembe veszem az adott időszakban keletkezett anyagi többletet vagy deficitet a saját kasszámban. Értékrendek is fontosak, mondok pár példát: Család a fókuszban, hagyományok és ünnepek tartása és ápolása, alapvetően keresztény kultúra, de nem radikálisan. Én szeretem azt,amikor az ország büszke a hagyományaira és nem szégyelli azt. Aki ezeket az alap értékeket ( még írhatnék párat) tiszteletben tartja akkor lehetséges. Ellenben ennek mindenképpen a jobb-közép vagy jobb oldalon kell állnia ideológiai szempontból. Végül kell egy ember, egy vezető, aki elég erős és karizmatikus ahhoz,hogy tömegeket mozgasson meg.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35052010
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T18:53:06+02:00
2018-04-17T18:53:06+02:00
PirateB
http://blog.hu/user/1199183
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: Te mekkora egy paraszt vagy.... Mi az, hogy a te agyaddal? Látod ezért van ott az ellenzék, ahol most...
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051672
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T17:44:42+02:00
2018-04-17T17:44:42+02:00
maxval bircaman szercelőci szükre ploretár
http://blog.hu/user/1330780
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: "De olyan tényleg sehol a világon nincs, hogy a győztest kompenzálnák. Ez a világon egyedi fideszes nonszensz agyrém."<br />
Csillapodj...<br />
Alapvetően a kompenzálás a nonszensz. Ugyanis ezzel az egyéni vesztesekhez tartozó pártok nagyjából kétszer annyira részesednek az országos lista mandátumaiból, mint amennyi szavazatot kaptak a pártlistákon. Nézz utána, ha nem világos. Ez egyébként egy 89-es baromság, mert az MSZP ragaszkodott hozzá, hogy vesztesként is kaphasson majd több mandátumot, mint amennyit a listák szerint megérdemelt volna.<br />
Ez aztán az igazán megmagyarázhatatlan aránytalanság. Ezt ellenpontozza némileg a győztes kompenzáció, persze csak egy kicsit, nem teljesen.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051562
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T17:19:03+02:00
2018-04-17T17:19:03+02:00
Tenkes Kapitánya
http://blog.hu/user/1262827
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: <br />
"De olyan tényleg sehol a világon nincs, hogy a győztest kompenzálnák. Ez a világon egyedi fideszes nonszensz agyrém."<br />
<br />
De van ilyen máshol is. A Maszopot, Dékát is győzteskompenzálták, az se agyrém.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051476
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T17:05:09+02:00
2018-04-17T17:05:09+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051450" class="reply_nick_1321217" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051450 );">@Rettegek mert ballib vagyok</a>: <br />
Hazudik a kurva anyád.<br />
Meg te, ahogy látom.<br />
<br />
A köztévébe ugyanis mindig hívtak ellenzéki politikusokat. A fideszes faszokat is hazudozni.<br />
Mióta a Fidesz van, azóta ellenzékit nem.<br />
<br />
Talán próbáld megfejteni a köztévé szó jelentését, faszkalap.<br />
Hívd a többi itt jelenlévő agyatlan Fidesz-troll haverodat is, hátha együtt menni fog, akkor talán már fel tudtok mutatni 10 agysejtet is közösen.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051464
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T17:02:25+02:00
2018-04-17T17:02:25+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051412" class="reply_nick_1321217" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051412 );">@Rettegek mert ballib vagyok</a>: <br />
Ja, meg arra, hogy előbb egyeztettek az NVI-vel, hogy milyen számot írjanak be.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://berkeczbalazs.blog.hu/2018/04/17/elutasitottak_a_valasztasi_kifogasomat_ezert_fellebbezest_nyujtottam_be">berkeczbalazs.blog.hu/2018/04/17/elutasitottak_a_valasztasi_kifogasomat_ezert_fellebbezest_nyujtottam_be</a>
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051450
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:59:59+02:00
2018-04-17T16:59:59+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051404" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051404 );">@ételizésítő</a>: <br />
<br />
Hazudsz. A komcsik (MSZP-SZDSZ) teljesen kisajátították a köz-TV-t.<br />
Csak nem gondolod hogy most odaengedi bárki az elkúrókat hazudozni ?<br />
<br />
Arra ott van az RTL, ATV, Index, Hvg, 444, ...
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051442
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:57:53+02:00
2018-04-17T16:57:53+02:00
FCUK21
http://blog.hu/user/1351170
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051342" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051342 );">@ételizésítő</a>: elnézést kérek, valóban kimaradt a jellemzően szó. <br />
és akkor mennyivel vagytok előrébb, ha nincs kétharmad, csak 60%? ne viccelj már :)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051414
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:53:47+02:00
2018-04-17T16:53:47+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051398" class="reply_nick_1321217" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051398 );">@Rettegek mert ballib vagyok</a>: <br />
Hazug a kurva anyád.<br />
Hülyék meg ti, fideszes bértrollok.<br />
<br />
Csaltatok. Még ha a hozzád hasonló egybites elmének túl sok is az betűhalmaz, ami ezt leírja.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051412
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:53:46+02:00
2018-04-17T16:53:46+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051342" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051342 );">@ételizésítő</a>: <br />
<br />
Te olyan hülye vagy mint a segg.<br />
<br />
A Baranya megyei körzetekben ott csücsültek az ellenzéki megfigyelők is. Azaz a megszámolt szavazatokat nem tudta és nem is akarta senki módosítani se utólag se akkor.<br />
<br />
A kifogásolt rész a ceruzával való kitöltésre vonatkozott csupán.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051404
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:52:25+02:00
2018-04-17T16:52:25+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048628" class="reply_nick_35986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048628 );">@heizer</a>: <br />
Van némi igazad, de van teljesen arányos választási rendszer is, pl. a hollandoknál.<br />
Hogy aztán ki kivel köt szövetséget, az más kérdés.<br />
<br />
De olyan tényleg sehol a világon nincs, hogy a győztest kompenzálnák. Ez a világon egyedi fideszes nonszensz agyrém.<br />
<br />
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048730" class="reply_nick_1330838" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048730 );">@VáradiJános</a>: <br />
Neked viszont már azt sem lehet megmagyarázni, hogy mi az a négyzet. Az agyad nem elég nagy hozzá.<br />
<br />
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048988" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048988 );">@eßemfaßom meg áll</a>: <br />
"ott az rtlklub rajta a legnézettebb műsorokkal"<br />
Ja. Viszont a 12 csatornából ez az egyetlen, ami nem Fidesz-tévé.<br />
<br />
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049976" class="reply_nick_1199183" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049976 );">@PirateB</a>: <br />
Apró különbség, hogy az MSZP-időkben rendszeresen behívtak a köztévébe ellenzéki politikusokat is. És nem csak a választás előtti kötelező 5 percet kapták meg, 4 évente 1 alkalommal.<br />
Tudom, a te agyaddal nehéz lesz ezt felfogni.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051398
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:51:20+02:00
2018-04-17T16:51:20+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35051354" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35051354 );">@ételizésítő</a>: <br />
Hülye és/vagy hazug vagy:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://igyirnankmi.atlatszo.hu/2018/04/10/a-valasztasok-tisztasagarol/">igyirnankmi.atlatszo.hu/2018/04/10/a-valasztasok-tisztasagarol/</a><br />
<br />
Soros dolgairól meg itt olvashatsz részleteket a linkekben:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://berrettegok.blog.hu/2017/12/14/udvozlunk_a_blog_hu-n_77128">berrettegok.blog.hu/2017/12/14/udvozlunk_a_blog_hu-n_77128</a>
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051354
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:42:18+02:00
2018-04-17T16:42:18+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048506" class="reply_nick_1321217" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048506 );">@Rettegek mert ballib vagyok</a>: <br />
Az eredményt csak a hozzád hasonló elmebeteg fideszesek fogadják el.<br />
Egyértelmű csalás volt, lásd az eggyel korábbi hozzászólásomat.<br />
<br />
Mondjuk sorosozni tényleg csak a hozzád mérhető agykapacitás-hiányos elmebetegek sorosoznak.<br />
Ez rólad mindent elmond.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051342
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:38:55+02:00
2018-04-17T16:38:55+02:00
ételizésítő
http://blog.hu/user/1308549
@FCUK20: <br />
Ezt írtad, seggfej:<br />
"ahol full arányos, kizárólag listás szavazás van, ott is van belépési küszöb"<br />
<br />
Ott sem lenne 2/3-a a Fidesznek, valahol 55 és 60% között lennének. Talán előbb nézz utána, mielőtt hülyeségeket írogatsz. Az Index megírta részletesen. Olvasni tudsz?<br />
<br />
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35047928" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35047928 );">@eßemfaßom meg áll</a>: <br />
És most milyen választás volt, baromka? Önkormányzati?<br />
<br />
Ja, a csalásról:<br />
"a Baranya Megyei 2 számú Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottsághoz, mivel két pécsi szavazókör szavazatszámláló bizottsága (SZSZB) egy-egy tagjának elmondása szerint, a szavazóhelyiség lezárása és a szavazatok megszámolását követően a törvényben írtaknak megfelelően a jegyzőkönyvvezető elkészítette a jegyzőkönyvet, de nem tollal, hanem ceruzával töltötte ki az adatokat. Ezt követően telefonon beszélt a Választási Irodával és csak a beszélgetést követően töltötte ki tollal a jegyzőkönyvet és csak ezt követően került sor arra, hogy azt a Szavazatszámláló Bizottság minden tagja aláírja. A jegyzőkönyvvezető elmondása szerint, meg kellett várni, amíg a Választási Iroda „jóváhagyja” a jegyzőkönyvet és azt csak ezt követően lehetett tollal kitölteni, az SZSZB tagoknak aláírni és sokszorosítani."<br />
<br />
Azaz az alatt a 4 óra alatt, amíg nem adtak ki adatokat, megvárták azoknak a körzeteknek az eredményeit, ahol volt ellenzéki szavazatszámláló, aztán egy szoftver ezekből ügyesen kiszámolta, hol mennyit kell csalni, majd annyit írattak be azokon a szavazóhelyeken, ahol nem volt ellenzéki szavazatszámláló. És utána persze ennek megfelelően hamisítottak szavazólapokat is - ezekből senki sem tudja, hova mennyit vittek, mivel az állam (azaz az azt elrabló Fidesz) vitte. <br />
<br />
Csalás volt itt vastagon, seggfejkém.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051176
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:07:00+02:00
2018-04-17T16:07:00+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049976" class="reply_nick_1199183" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049976 );">@PirateB</a>: <br />
<br />
Ahhoz, amit írtál, már semmit nem is szükséges hozzátenni. Kár, hogy semmi hatása nem lesz, a ballibák ugyanúgy fogják szajkózni a hazug "érveiket".
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051140
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T16:01:09+02:00
2018-04-17T16:01:09+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049980" class="reply_nick_243162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049980 );">@John Doe3</a>: <br />
<br />
Mobilnetes szolgáltatás ennél sokkal gyorsabb.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35051116
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T15:56:52+02:00
2018-04-17T15:56:52+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050768" class="reply_nick_1298072" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050768 );">@Kec5kemert</a>: "Az igazság valahol a kettőtök álláspontja között van. Az internet valóban terjed, faluban is, kivéve a legszegényebbek között, de nem tájékozódásra használják az emberek napi szinten, hanem az öregek facebookozásra, a fiatalok meg Instára, csetelésre stb. "<br />
<br />
Honnan vetted ezt? Mennyire megbízhatóak az adatait? Mik a forrásaid?<br />
<br />
Mi a fenéért mondod, hogy az én "álláspontom", amikor semmit nem állítottam arról, hogy 1) mennyire elterjedt az internethasználat és 2) mire használják az internetet a vidékiek.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050768
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T15:07:38+02:00
2018-04-17T15:07:38+02:00
Kec5kemert
http://blog.hu/user/1298072
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050686" class="reply_nick_493155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050686 );">@$pi$</a>: Az igazság valahol a kettőtök álláspontja között van. Az internet valóban terjed, faluban is, kivéve a legszegényebbek között, de nem tájékozódásra használják az emberek napi szinten, hanem az öregek facebookozásra, a fiatalok meg Instára, csetelésre stb. A Facebook-os véleménybuborékok szakirodalmával pedig Dunát lehet rekeszteni.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050754
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T15:06:25+02:00
2018-04-17T15:06:25+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050418" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050418 );">@Void Bunkoid</a>: "Érdekes módon pont Budapest nem lett full narancssárga. Talán azért is, mert ott tényleg sok a "migráns" (egyetemista, idetelepült itt dolgozó külföldi, turista, satöbbi), "<br />
<br />
Ezer oka lehet, nagyon kicsi az esély, hogy pont az az oka, hogy ott szeretik a migránsokat. Nem hinném, hogy budapesten nagyon különbözne a kormány migránspolitikájának a megítélése az országos átlagtól, legalábbis erre még semmi adatot nem láttam.<br />
<br />
Viszont az eléképzelésed, miszerint a a vidék azért szavazott a fideszre, mert a fidesz jól átverte őket a migránsokkal kimondottan sértő, primitív és nyilvánvalóan nem igaz. Ha te abba akarsz hinni, hogy a budapestiek jobbak, okosabbak, tájékozottabbak és ezért őket kevésbé csapták be ám tedd, de csak magadat téveszted meg vele.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050716
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T14:59:35+02:00
2018-04-17T14:59:35+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050418" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050418 );">@Void Bunkoid</a>: "Csak éppen elmaradt a megb*szás, lévén az isten háta mögötti szarfészekből érkező migráns nem azért akar idejönni, hogy letelepedjen egy másik isten háta mögötti szarfészekben, hanem nagyvilági megcsináltam-világfi akar lenni."<br />
<br />
Vicces, azt mondod, hogy az emberek azért félnek a migránsoktól, mert ha valamit százszor elismételnek nekik, akkor elhiszik. Aztán jösz ezzel a marhasággal, hogy "nem is akarnak itt maradni". Mondcsak, ezt az érvet hányszor hallottad? Milyen komolyan vehető bizonyítékod van erre azon kívül, hogy ezerszer hallottad az indexes blogokon? Honnan tudod, hogy a miugráns miért is akar európába jönni azon kívül, hogy sokszor mondták neked olyanok, akiknek szintén sokszor mondták mások?
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050686
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T14:56:19+02:00
2018-04-17T14:56:19+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049862" class="reply_nick_1351036" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049862 );">@segítekegykicsit</a>: "Ha objektíven gondolkozol a témával kapcsolatban és nem próbálod meg ebbe is beleerőszakolni a politikai hovatartozásod"<br />
<br />
Miket beszélsz ember?! A csávó "tipikusan" kilobites internet elérésről beszélt én pedig bizonyítékot hoztam arra, hogy ez marhaság. Ennyi. Politika? Milyen politika? <br />
<br />
"Az internetelérés egy olyan minta amelyből nem lehet következtetést levonni.<br />
90%. DURR!"<br />
<br />
Ennek a mondatnak nincs értelme. Az "internetelérés" nem "minta".<br />
<br />
"hogy Magyarországon még nincs többségben az online sajtóból tájékozódó polgárok száma"<br />
<br />
Ezt a kijelentésedet bizonyíték nélkül nem tudom elfogadni. Az interneten rákerestem, szerintem sokkal többen olvasság az online sajtót.<br />
<br />
"Légy szíves reagálj olyan közhellyel, hogy : "de az éjn ismerőseim már pedig" . <br />
A te ismerőseid szolgának reprezentatív mintával."<br />
<br />
Mi a fenéért reagálnék így? Tettél egy állítást, hozz rá érveket, bizonyítékokat adatokat.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050652
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T14:49:53+02:00
2018-04-17T14:49:53+02:00
Tehetetlen Dodó
http://blog.hu/user/217222
Ezek a ballibbantak tényleg nem tanulnak semmiből.<br />
Már kezdem sajnálni a patást: ha így megy tovább, az utolsó ciklusát már kerekesszékből fogja levezényelni, úgy 2058 táján.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050432
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T14:14:43+02:00
2018-04-17T14:14:43+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35050418" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35050418 );">@Void Bunkoid</a>: mielőtt bárki nekem esne, hogy a Zselic, Bakony, Zemplén, meg Börzsöny nem szarfészek, hogy merek ilyet mondani, megjegyezném, hogy NEKEM nem az, sőt, nagyon is szeretem a nyugis hangulata miatt.<br />
<br />
De egy zajongó-hőbörgő-hedonista nagyvárosi létre vágyó niggernek igenis az.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050418
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T14:12:35+02:00
2018-04-17T14:12:35+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049794" class="reply_nick_493155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049794 );">@$pi$</a>: ne félj, néznek azok RTL klubot is, csak éppen azon este egyszer elmondja a híradó, hogy XY megint megvett egy Z véget közpénzből és lopott, amire ez a reakció, hogy "tűűűűűlem? nemlopott az semmit, ugyanúgy megtudom venni a sárkánysört mint tegnap", az m1 viszont folyamatosan azzal jön, öt percen belül tízszer, hogy jönnek a migránsok, és megb*sszák Mari nénit.<br />
<br />
Amikor valamit 100-szor hallasz 1 ellenében, önkéntelenül az sulykolódik a fejedbe, amit százszor hallottál, és reflexből arra fogsz szavazni, aki majd megvéd a téged megb*szni akaró migránshordától.<br />
<br />
Csak éppen elmaradt a megb*szás, lévén az isten háta mögötti szarfészekből érkező migráns nem azért akar idejönni, hogy letelepedjen egy másik isten háta mögötti szarfészekben, hanem nagyvilági megcsináltam-világfi akar lenni. Ha már ide akarna jönni bármelyik, tuti Budapesten akarna berendezkedni.<br />
<br />
Érdekes módon pont Budapest nem lett full narancssárga. Talán azért is, mert ott tényleg sok a "migráns" (egyetemista, idetelepült itt dolgozó külföldi, turista, satöbbi), de valahogy mégsem dugják meg a nyugdíjas néniket a Blaha aluljárójában.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35050112
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T13:35:01+02:00
2018-04-17T13:35:01+02:00
segítekegykicsit
http://blog.hu/user/1351036
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049976" class="reply_nick_1199183" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049976 );">@PirateB</a>: <br />
Az ellenzék ebben a formában egyértelműen alkalmatlan a Fidesz megdöntésére. Ennek rengeteg oka van, ebbe nem szeretnék belefolyni.<br />
<br />
Lenne azonban egy kérdésem. Ha lenne számodra meggyőző alternatíva az ellenzék köreiben. Akár ideológiai hovatartozást mellőzve.<br />
A Fideszre szavaznál?<br />
<br />
Érdekel a véleményed mert kíváncsi vagyok vajon mekkora lehet az a tábor, akik csak azért szavaztak Viktorra mert őket tekintik a legkisebb rossznak.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049980
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T13:18:33+02:00
2018-04-17T13:18:33+02:00
John Doe3
http://blog.hu/user/243162
Mesélek: kivonat egy szolgáltató ajánlatából, Krasznokvajda faluban:<br />
<br />
Kínált sebesség<br />
10,00 / 0,50 Mbit/s<br />
<br />
Garantált sebesség<br />
1,00 / 0,20 Mbit/s<br />
<br />
További szép napot!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049976
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T13:17:51+02:00
2018-04-17T13:17:51+02:00
PirateB
http://blog.hu/user/1199183
Ezzel csak az a baj, hogy mindezt az MSZP-SZDSZ kormányok idején is legalább mennyire ment, de akkor bezzeg teljesen demokratikusnak számított, és az számított szélsőjobboldali hőbörgőnek, aki szóvá tenni merészelte.<br />
Médiafölény? Most az ellenzék oldalán "csak" az ország legnézettebb TV adója, az RTLklub, az ország legnagyobb példányszámú hetilapja, a HVG, az ország legnagyobb kattintásszámú online portálja, az Index, és mellettük még a HírTV, az ATV, a Magyar Nemzet, a Népszava, a Magyar Narancs, az Élet és Irodalom, a 168 óra, a 444, a 24.hu,stb. stb.állt. Ehhez képest mennyi ellenzéki média volt mondjuk 2006-ban? HírTV, Echo TV, Magyar Nemzet, Magyar Hírlap, Heti Válasz, Demokrata, és ennyivel vége is, minden más a kormány oldalán állt, a közszolgálati TV mellett mindkét nagy kereskedelmi adó, az összes megyei lap (Axel Springer tulajdonban) az ingyenesen osztogatott Metropol, és gyakorlatilag a teljes online szféra is. Érdekes volt a gazdasági szereplők médiához való viszonya is, mert pl. a Magyar Hírlapnak, még SZDSZ-es irányultságú korszaka végén, 2004 magasságában az egy eladott példányra eső hirdetés-bevétele ötszöröse, vagy hatszorosa volt az akkori ellenzéki Magyar Nemzetének. Akkor ezeket a dolgokat mégsem volt illendő szóvá tenni, aki mégis felhozta, az szélsőjobboldali hőbörgőként vált gúny tárgyává, aki nem érti a modern médiapiac működését. Illetve most is úgy tárgyalja a ballib diskurzus, hogy 2010 előtt itt virágzó demokrácia volt kiegyensúlyozott médiaviszonyokkal és minden egyébbel, csak 2010 óta van Mordor.<br />
Választási rendszer személyre szabása? Most a Fidesz a szavazatok 49%-ával szerezte meg a parlamenti mandátumok 67%-át. 1994-ben az MSZP-SZDSZ a szavazatok 53%-ával szerezte meg a parlamenti mandátumok 72%-át. Az miért arányosabb? Annak idején megcsináltam az ELTE-n a politológia szakot, ahol az összes, európai értelemben vett baloldali haladó demokrata professzor azt magyarázta nekünk, hogy az ilyen mértékű aránytalanság a rendszerben szükséges, hogy az ország kormányozhatósága a legkiélezettebb választási eredmény esetén is biztosított legyen, és teljesen arányos rendszer követelni csúnya populizmus volna. És mi, a többségében jobbos évfolyam ezt el is fogadtuk.<br />
A régi választási rendszer pedig úgy volt kétfordulós, hogy a második fordulóba teljesen irracionális módon nem az első két helyezett, hanem az első három helyezett jutott tovább, így ott is lehetett relatív többséggel nyerni. És hogy miért volt így? Mert az 1989-es nemzeti kerekasztal tárgyalásokon az MSZ(M)P ragaszkodott az első három jelölt továbbjutásához, hogy az 1990-es választásokon így menjen kétfelé az akkori ellenzék szavazatmennyisége. Aztán a rendszer 20 évre úgy maradt, nem számított szalonképes dolognak megkérdőjelezni, és 2006-ban is jelentős részben ennek következtében tudott győzni az MSZP-SZDSZ, mert az MDF a második fordulóból nem volt hajlandó visszaléptetni a totál esélytelen, 5-10%-os harmadik helyezett jelöltjeit, akik után egyébként még csak kompenzációs szavazatokat sem kapott (a kompenzációs szavazatokat az első fordulós eredmények alapján osztották). És ennek ellenére sem számított 2006-ban szalonképesnek megkérdőjelezni a választási eredményt.<br />
A körzethatárok a régi rendszerben is érdekesen voltak meghúzva, pl. az MSZP fellegvárnak számító Miskolc 4 egyéni képviselőt küldhetett a parlamentbe, míg a népessebb, de jobos Debrecen csak hármat.<br />
Egyébként pont emiatt, ha a régi rendszer marad, az se segített volna most az ellenzék fő baján, miszerint a Jobbik és a baloldal végül nem tudott visszalépésekről megállapodni. Mivel a régi rendszerben az első három helyezett jutott tovább, így ez most is mindenhol egy fideszes, egy jobbikos és egy baloldali továbbjutását jelentette volna. Vagyis az ellenzék szavazatai egyéniben a második fordulóban úgyanígy kétfelé mentek volna a 28%-os baloldal és a 19%-os Jobbik közt, szemben a Fidesz 49%-ával.<br />
Összegezve: Ezek után nehéz elhinni, hogy az ellenzék majd demokratikusabban kormányozna, ha győzne, és nem megint ugyanezt csinálnák, csak pepitában.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049862
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T13:03:04+02:00
2018-04-17T13:03:04+02:00
segítekegykicsit
http://blog.hu/user/1351036
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35049754" class="reply_nick_493155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35049754 );">@$pi$</a>: Az internetelérés egy olyan minta amelyből nem lehet következtetést levonni.<br />
90%. DURR!<br />
<br />
Szerinted hány olyan háztartás van ahol van internet ugyan de:<br />
1. a szülők, nagyszülők egyáltalán nem használják<br />
2. nem tájékozódásra használják<br />
<br />
Ha objektíven gondolkozol a témával kapcsolatban és nem próbálod meg ebbe is beleerőszakolni a politikai hovatartozásod akkor azért belátható, hogy Magyarországon még nincs többségben az online sajtóból tájékozódó polgárok száma. <br />
<br />
Légy szíves reagálj olyan közhellyel, hogy : "de az éjn ismerőseim már pedig" . <br />
A te ismerőseid szolgának reprezentatív mintával.<br />
Ez a legszánalmasabb érv amit az utóbbi napok történéseit követően hallottam, kormánypárti akár ellenzéki oldalról egyaránt. Sajnos rengetegen tekintenek erre a véleményük bizonyítékaként.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049794
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T12:52:31+02:00
2018-04-17T12:52:31+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048902" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048902 );">@Void Bunkoid</a>: "Nnos, ezeken a területeken (márpedig nagy, és össznépességében elég jelentős szavazatmennyiséget jelentő területek) bizony az (ingyen jövő) köztévé "<br />
<br />
Az RTL is ingyen jön, ti voltatok rá büszkék mennyire nekiment a kormánynak. Ennyit erről.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049754
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T12:47:05+02:00
2018-04-17T12:47:05+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048902" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048902 );">@Void Bunkoid</a>: "vékonyka rézhuzal-telefondrótok vannak csak, amin általában egy 256 kilobites ADSL a teteje az internetnirvánának. "<br />
<br />
Ostobaság, nézd csak:<br />
<a rel="nofollow" href="http://szelessav.net/hu/aggregalt_sebesseg/vezetekes">szelessav.net/hu/aggregalt_sebesseg/vezetekes</a><br />
<br />
Nem, hogy "általában" ennyi lenne, "sehol sem" ennyi. Nagyságrendekkel több. <br />
<br />
Mesélj még milyen az internet vidéken!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049702
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T12:40:25+02:00
2018-04-17T12:40:25+02:00
$pi$
http://blog.hu/user/493155
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048902" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048902 );">@Void Bunkoid</a>: "Az internet sok helyen nem opció - hálózati infrastruktúra-fejlesztés általában ott történik, ahol kifizetődő, mivelhogy drága móka, és ez általában sűrűn lakott, nagy településeket és környékét jelenti."<br />
<br />
Ennek nyugodtan nézz utána.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35049162
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T11:29:53+02:00
2018-04-17T11:29:53+02:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048902" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048902 );">@Void Bunkoid</a>: <br />
...akkor komplexen vond ki ezen szavazókörök (nem -kerületek! Mert olyan azért nincs, ahol csak max 1-2 ezres zsákfaluk tartoznak alá) szavazatait.<br />
...utána nézd meg az eredményt.<br />
...elárulom, nem nagyon fog mást mutatni a kép azután sem, mert szerencsétlen blogoló is azon maszturbál, hogy ha csak az internettel és kábeltv-vel jól ellátott - magyar szemmel inkább - nagyváros, mint kis-, Kecskemét belterületét nézi, akkor nem 49, hanem 47% a győztes párté (bár igaz, még így is nagyobb előnnyel a 2.-hoz képest, mint az országoson cca. 2,5x)....
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048988
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T11:05:27+02:00
2018-04-17T11:05:27+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048902" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048902 );">@Void Bunkoid</a>:" hogy hozzá képest az ingyen a levegőből jövő sugárzott mindigtévé fénysebesség"<br />
<br />
Az ingyenlevegőbőljövő mindigtévén is ott az rtlklub rajta a legnézettebb műsorokkal. Ne akarjátok már eljátszani, hogy a múlt évezred vége felé járunk.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048986
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T11:05:19+02:00
2018-04-17T11:05:19+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35044008" class="reply_nick_1298072" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35044008 );">@Kec5kemert</a>: "Minden 100 kecskemétiből 52 nem kér a Fideszből, ez tény. A választási rendszer eltorzítja a népakaratot, ez is tény. Hogy milyen mértékű a torzítás, azt most láthatjuk. "<br />
<br />
Hát persze. <br />
Minden 100 kecskemétiből 89 nem kér a mocskos szoci-ballibsikből
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048976
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T11:03:16+02:00
2018-04-17T11:03:16+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048902" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048902 );">@Void Bunkoid</a>: "amin általában egy 256 kilobites ADSL a teteje az internetnirvánának."<br />
<br />
Jóember nem 2ezret írunk. Adsl sincs már sehol 5megabit alatt.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048902
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T10:51:10+02:00
2018-04-17T10:51:10+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35046526" class="reply_nick_493155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35046526 );">@$pi$</a>: meglepődnél, ha megtudnád, hogy milyen marha sok ember néz még tévét.<br />
<br />
Az internet sok helyen nem opció - hálózati infrastruktúra-fejlesztés általában ott történik, ahol kifizetődő, mivelhogy drága móka, és ez általában sűrűn lakott, nagy településeket és környékét jelenti.<br />
<br />
Ahol nincs ilyen, meg eleve macerás (domborzati viszonyok, kisajátításnak ellenálló parasztgazda, satöbbi), ott bizony még most is az annak idején a Posta által telepített vékonyka rézhuzal-telefondrótok vannak csak, amin általában egy 256 kilobites ADSL a teteje az internetnirvánának. Nos, a legtöbb weboldal, streamingszolgáltató, akármi már többnyire szélessávra van optimalizálva. 256 kilobiten egy átlag weboldal annyira förtelmes lassan töltődik be ma már, hogy hozzá képest az ingyen a levegőből jövő sugárzott mindigtévé fénysebesség. Arról nem is beszélve, hogy kis településeken, ahol mindenki ismer mindenkit, meg nincsenek netes gerillaszervezések, az internet jelentősége iszonyúan picike a városi lakossággal összehasonlítva.<br />
<br />
Nnos, ezeken a területeken (márpedig nagy, és össznépességében elég jelentős szavazatmennyiséget jelentő területek) bizony az (ingyen jövő) köztévé az elsőszámú alvégen túli hírforrás még 2018-ban is. Borsod, Szabolcs, Somogy, a Bakony vidéke, sorolhatnám még a többit.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048730
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T10:17:50+02:00
2018-04-17T10:17:50+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048628" class="reply_nick_35986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048628 );">@heizer</a>: nem tudod megmagyarázni egy négyzetnek, hogy mi az a kocka
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048710
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T10:12:40+02:00
2018-04-17T10:12:40+02:00
VáradiJános
http://blog.hu/user/1330838
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048096" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048096 );">@Boar.</a>: gágágá brühühü - ennyit hallok belőled
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048628
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:58:32+02:00
2018-04-17T09:58:32+02:00
heizer
http://blog.hu/user/35986
Azt tessék végre tudomásul venni, hogy nem csak tisztán arányos választási rendszer nincs, hanem annak értelme sem sok volna.<br />
<br />
Ugyanis egy tisztán arányos választási rendszerben, ha mindenki a szavazati arányának megfelelően kap képviselői helyet, akkor a parlamenti és kormányzati döntéshozatalnál torzulnak el az arányok.<br />
<br />
Pl. teljesen logikus, hogyha egy 47 % -os pártnak a kormányzáshoz egy 3-5 %-os párttal koalíciót kellene kötni, akkor a 3-5%-os pártnak a tényleges döntéshozatalban a képviselői és szavazati arányánál lényegesen nagyobb súlya lesz, így az arányos eredményéhez képest a döntéshozatalra való hatása lényegesen nagyobbá válik - (lásd: SZDSZ).<br />
<br />
Ha egy 40 %-os párt egy 20 %-ossal kokettál, akkor szintén torzul a döntéshozatalnál a ténylegesen a döntésre gyakorolt hatás mértéke. <br />
<br />
Azt is tessék felfogni, hogyha valamely döntésben kompromisszumos döntés születik, az nem feltétlenül garancia arra (sőt egyáltalán nem az), hogy az a döntés a közösség egészét tekintve jó. Természetesen ez minden döntésre igaz lehet. Ugyanakkor azt is érdemes megfontolni, hogy egy kompromisszumos döntésnél a túl sok partikuláris érdek figyelembe vétele növeli annak esélyét, hogy a döntés összességében kevesebbeknek lesz előnyös, vagy akár mindenki számára hátrányossá válhat.<br />
<br />
Az arányos rendszereknél igenis számít az is, hogy kire nem szavaztak. Pl. Németországban a lakosság több mint 60 %-a nem szavazott Merkelre. <br />
<br />
Ezzel együtt természetesen ezen a rendszeren lehetne csiszolni, de az a helyzet, hogy a szabályok mindenki előtt ismertek voltak, mindenki tudta, hogy ebben a rendszerben kell nyerni. Olyan mint a focibajnokság kiírása: ott sincs tökéletesen igazságos rendszer, de a szabályok ismertek , az szerint kell nyerni és kész.<br />
<br />
A hatalmas kormányzati média és propagandatúlsúlyról pedig csak annyit szeretnék mondani: az ellenzéket támogató médiákok képesek voltak arra, hogy nem csak a fél országgal, de még a kormánypárttal is (!) el tudták hitetni, hogy az ellenzéknek reális esélye van a győzelemre (ez abból látszott, ahogy a választás napján nyilatkoztak a Fideszes képviselők, akik az 50%+1 hellyel teljes egészében kiegyeztek volna). <br />
Miközben feketén-fehéren látszott (sőt egyértelműen kiderült), hogy ez nem több, mint a visszavágót 4-5 gólos hátrányból kezdő csapatnak a "labda gömbölyű" és a "ha az első negyedórában kettőt rúgunk" szintű hivatkozása.<br />
<br />
Sőt azt is el tudták hitetni, hogy egy 5-6 pártból álló, saját magukkal veszekedő, alig többséges és legalább a felében teljességgel hiteltelen konglomerátumnak nem csak esélye van, de értelme is.<br />
<br />
Miközben kormánypropaganda ide, torzító választás oda, ilyenek nincsenek benne a törvényben, hogy:<br />
<br />
x. § (1) Az ellenzék legyen hülye!<br />
(2) Az ellenzék nem foglalkozhat a választókkal!<br />
(3) Az ellenzék nem alkothat koherens, értelmes víziót, és nem beszélhet a lózungokon kívül másról.<br />
(4) Minden pártnak kötelező saját magával a nagy nyilvánosság előtt veszekedni!<br />
<br />
Stb.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048618
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:57:26+02:00
2018-04-17T09:57:26+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048152" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048152 );">@Boar.</a>: <br />
<br />
"A saját mocskotokban fetrengtek és büszkén néztek kifelé a trágyából mert azt hiszitek, mások erre irigykednek... :-)"<br />
<br />
Mondja ezt egy szarrá vert balliba (azaz te). :D <br />
<br />
2/3 :)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048612
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:56:17+02:00
2018-04-17T09:56:17+02:00
Cycmen
http://blog.hu/user/1197883
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35045994" class="reply_nick_1298072" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35045994 );">@Kec5kemert</a>: " Akárhogy is számolunk, a bejutási küszöb azt jelenti, hogy bizonyos véleményeket figyelmen kívül hagy a választási rendszer, de attól azok még léteznek, " <br />
<br />
Arra csesznél rá, ha figyelembe vennék! Én létrehoznám a TE seggedet szétrúgók pártját és innen is belépnének néhányan az biztos! Aztán a te kis logikád alapján foghatnád meg a bokádat pofázás nélkül! Annyira esztelen vagy, hogy az fájdalmas!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048578
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:51:02+02:00
2018-04-17T09:51:02+02:00
segítekegykicsit
http://blog.hu/user/1351036
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35047588" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35047588 );">@monddazigazatmar</a>: <br />
Azért mertem leírni a véleményem, mert sajnos jártas vagyok az efféle diszkussziók világában. Számtalanszor folytam bele meddő vitákba. <br />
Ami itt, és sok más helyen zajlik politikai témában, az veszekedés . Ebből kifolyólag értelmetlen.<br />
A vita minden írt vagy íratlan alapszabályát áthágva, az egyetértésre törekvés minden szikráját mellőzve, próbáljátok egymás legyűrésével ráerőszakolni a saját igazatok a másik félre. Az így létrejövő diskurzus pedig egy kocsmában létrejövő veszekedéshez hasonlít, csak szofisztikált formában. <br />
Én például megértelek téged , vonz ez a közeg, csábít az emberek véleményének megismerése. Engem is. Csakhogy én próbálok már nem belefolyni , mert realizáltan magamban ,hogy szubjektív vélemények egymásnak ütköztetése nem hoz eredményt, így az itt létrejövő hosszas "érvek" és "ellenérvek" ideális hatás nélkül tűnnek el a süllyesztőben. Ebben a formában nem több ez az egész mint egy méreg az elmének, egy kártékony szenvedély.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048538
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:42:49+02:00
2018-04-17T09:42:49+02:00
Ma Baker
http://blog.hu/user/428453
Magatokat égetitek, amikor már arról írtok cikket, hogy a "mocskos" Fidesz CSAK 47%-ot kapott Kecskeméten és ez mekkora lázadás már.<br />
Szánalmas, hogy ekkora önbecsapásokba kapaszkodtok. Kezdjetek már el rinyálás helyett inkáb építkezni, mert már én sajnállak benneteket!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048506
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:38:02+02:00
2018-04-17T09:38:02+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35046760" class="reply_nick_1308549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35046760 );">@ételizésítő</a>: <br />
<br />
Hülye vagy. Az elején még érthető volt, hogy a ballib marhák csalásoztak. Arra találta ki Gyuri bácsi s szombati tüntit, hogy ott levezesd a frusztrációd.<br />
<br />
Mára már csak a Gyurcsanyista agyhalottak nem fogadják el az eredményt.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048326
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:09:35+02:00
2018-04-17T09:09:35+02:00
Emmett Brown
http://blog.hu/user/261859
Most komolyan, ez egy faszság, pedig én nem kedvelem a Fideszt. Ha kijött volna, hogy ha a két körzet úgy van kialakítva hogy van egy Kecskeméti körzet, meg egy a környező kistelepülésekből összerakva, és úgy a mandátumeloszlás 1-1, és nem 2-0, akkor lehet ezt mondani, meg a Gerrymanderinget szidni, de ez így teljesen értelmezhetetlen, hiszen a Fidesz megkapta az országos átlagát.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048314
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:07:58+02:00
2018-04-17T09:07:58+02:00
István L. Kovács
http://blog.hu/user/1025978
Jó lecke ez, végül is nem elég mindenre nemet mondani. Sajnos nem kínáltatok elég elfogadható alternatívát. Kevés már azt mondani, hogy ki mennyit lopott, már csak azért is mert ez láthatóan nem zavarja az embereket, főleg nem a fidesz híveket. Sajnos a programjaitokról kevés szó esett országosan is, mert a torzsalkodás, egymás hátba szúrása nagyobb súlyt tett a mérlegre. És ezt mondom nektek baloldaliként, kedves reklamálók. Sajnos nap mint nap sorba álltok a pofonért. Nem nép képviselők vagytok, a többségetek sajnos a nép szégyene!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048264
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T09:00:39+02:00
2018-04-17T09:00:39+02:00
Hozzászólok
http://blog.hu/user/1230121
huuu ez tenyleg nagy elteres. kecskemeten a listas eredmenye a fidesznek csak 47 %<br />
<br />
mikozben orszagosan 49% <br />
<br />
atttyauristen!!!!!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048254
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:59:52+02:00
2018-04-17T08:59:52+02:00
Gerolsteiner
http://blog.hu/user/56377
Még! Még! Nyígjatok!
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048242
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:57:27+02:00
2018-04-17T08:57:27+02:00
#szájbergyerek#
http://blog.hu/user/180887
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35045372" class="reply_nick_1298072" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35045372 );">@Kec5kemert</a>: <br />
A példád szerint igen.<br />
Mert hogy nem valami ellen szavaztak, hanem valami mellett.<br />
<br />
Ha ebből indulunk ki, akkor: <br />
60% szavazott a stadion ellen<br />
70% a jól felszerelt kórház ellen<br />
80% a normális iskola ellen<br />
90% pedig az aszfaltozott utcák ellen<br />
<br />
De a kérdés nem arról szól, hogy mit ne éptsenek.<br />
Teccikérteni?
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048214
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:53:46+02:00
2018-04-17T08:53:46+02:00
megvagyhadnagy
http://blog.hu/user/348551
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048152" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048152 );">@Boar.</a>: Tökeletes kórkép, rólatok:<br />
A saját mocskotokban fetrengtek és büszkén néztek kifelé a trágyából mert azt hiszitek, mások erre irigykednek... :-)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048202
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:51:30+02:00
2018-04-17T08:51:30+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35047588" class="reply_nick_683105" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35047588 );">@monddazigazatmar</a>: <br />
<br />
"Bocsánat, hogy vannak emberek akik kíváncsiak a másik oldal véleményére. Esetleg megmagyarázzák a saját szempontjaikat, elmondják a saját véleményüket, és felvállalják, hogy az ellenkezik másokéval.<br />
Sajnálom, hogy zavar téged, nyilván a te utad a helyes, ahol saját falkáddal együtt ugathattok, nincs ellenvélemény, nincs eltérő gondolkodás."<br />
<br />
A legdurvább, hogy ezek otthon meg az utcán is liberálisnak hívják magukat, és tényleg el is hiszik magukról, hogy azok.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048192
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:49:20+02:00
2018-04-17T08:49:20+02:00
Rettegek mert ballib vagyok
http://blog.hu/user/1321217
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35046442" class="reply_nick_1298072" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35046442 );">@Kec5kemert</a>: <br />
<br />
Márhogy azt kérded, hogy a Fidesz hőzöng-e azért, mert a Momentum pl választás napján választási csalást elkövetve matricázta magát a járdára ?<br />
Vagy hogy Demszky szórólapokat osztott a sorba álló szavazóknak ?<br />
Vagy hogy egy komplett szavazókörben lehúzták a Fideszes jelöltet a szavazólapról ?<br />
<br />
Nem hiszem. De ez nem azt jelenti hogy a ballibek nem csaltak, hanem azt, hogy a Fidesz nyert, és vélhetően ezokból nem olyan kisstílű, mint a ballibek.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048162
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:40:08+02:00
2018-04-17T08:40:08+02:00
eßemfaßom még áll
http://blog.hu/user/770140
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048152" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048152 );">@Boar.</a>: Folytasd
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048152
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:39:17+02:00
2018-04-17T08:39:17+02:00
Boar.
http://blog.hu/user/632520
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048098" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048098 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Kinek mi a szórakozás...ezekkel a butaságból elengedett önvallomásokkal tökéletesen igazolod a diagnózist amit írtam rólatok...az emberiség legalja, selejtje... <br />
A saját mocskotokban fetrengtek és büszkén néztek kifelé a trágyából mert azt hiszitek, mások erre irigykednek... :-)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048106
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:23:06+02:00
2018-04-17T08:23:06+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048096" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048096 );">@Boar.</a>: Folytasd, közelít az önkormányzati választás, minden támogatást köszön Orbán :)
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048098
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:21:36+02:00
2018-04-17T08:21:36+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35047876" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35047876 );">@Boar.</a>: "Normális ember egy ilyen "győzelem" után hátradőlne a fotelben,"<br />
<br />
A normális ember egy ilyen "győzelem" után hátradőlt a fotelben, és a teféle idegbeteggé vált zakkantakkal szórakozik mert van valami perverz élvezet abban, ha a vereségbe beleőrültek orrát beleütögeti az ember a saját szarjukba. Tudom, nem igazán polkorrekt a földönfekvő hülyébe belerugdosni, de azután amit a válaszások előtt müveltetek, engedtesség meg ez a kis szórakozás.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048096
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:21:31+02:00
2018-04-17T08:21:31+02:00
Boar.
http://blog.hu/user/632520
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048058" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048058 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Hát igen...a sekélyes értelmi képességeimmel nem igazán tudom eldönteni, hogy egymás faszát szopkodjátok így reggelire avagy több nicken vagy fent és saját magadat kényezteted. De mindegy is, a lényeg, hogy agyatlan faszszopók vagytok, az emberiség legalja.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048094
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:21:19+02:00
2018-04-17T08:21:19+02:00
Tenkes Kapitánya
http://blog.hu/user/1262827
"Kecskemétet kettévágja az új választási rendszerben önkényesen meghúzott körzethatár"<br />
<br />
Kettévágja, mert nagyobb a népessége, mint az átlagos szavazókörzet. Budapestet meg 18 felé vágja. <br />
Önkényesen meghúzott? Milyen a nem önkényesen meghúzott körzethatár?<br />
Amúgy nem önkényes, mert térben kompakt szavazókörzetek vannak.
https://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol/full_commentlist/1#c35048058
Válasz erre: A kecskemétiek többsége nem kér a Fideszből
2018-04-17T08:15:15+02:00
2018-04-17T08:15:15+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kecskemert.blog.hu/2018/04/16/a_kecskemetiek_tobbsege_nem_ker_a_fideszbol?full_commentlist=1#c35048018" class="reply_nick_632520" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35048018 );">@Boar.</a>: A te értelmi képességeidnek viszont túl magas. A te szinted ez: Hülye vagy. Ezt talán felfogod ha elég lassan és sokszor elolvassa neked az ápolód.